عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تردد موتور سیکلت از ۶ تا ۹ دی‌ ماه در برخی محورهای مواصلاتی ممنوع است | کدام محورهای منتهی به مشهد مشمول این طرح می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۰۲۴۹۴
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
تردد موتور سیکلت از ۶ تا ۹ دی‌ ماه در برخی محورهای مواصلاتی ممنوع است | کدام محورهای منتهی به مشهد مشمول این طرح می‌شود؟
مرکز مدیریت راه‌های کشور، ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی‌ماه در برخی محور‌های مواصلاتی کشور را اعلام‌کرد که بر اساس آن اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها بوده و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنا موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۶ دی تا ساعت ۶ صبح شنبه ۹ دی‌ماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین در محور هراز و در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۸ دی‌ماه به‌صورت مقطعی از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد بود.

ممنوعیت انواع وسیله نقلیه ۸ دی‌ماه به سمت شمال - مرزن‌آباد

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه هشتم دی‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه، تردد وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. از سویی در محور کندوان، تردد خودرو‌های تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده‌است.

در روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه، تردد خودرو‌های تریلر از محور هراز ممنوع اعلام شده‌است. همچنین تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت (به استثنا خودرو‌های حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ دی‌ماه) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

گفتنی است، اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌های مواصلاتی بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->